środa, 16 października 2013

"Intruz"

Tytuł :
Autor: Stephenie Meyer
moja ocena: 7/10
opis:Świat został opanowany przez niewidzialnego wroga. Najeźdźcy przejęli ludzkie ciała oraz umysły i wiodą w nich normalne życie. Jedną z ostatnich niezasiedlonych, wolnych istot ludzkich jest Melanie. Wpada jednak w ręce wroga, a w jej ciele zostaje umieszczona dusza o imieniu Wagabunda. Intruz bada myśli poprzedniej właścicielki ciała w poszukiwaniu śladów prowadzących do reszty rebeliantów... 

Tym razem "Intruz" Stephenie Meyer którego męczyłam dokładnie 2 miesiące. Na początku stwierdziłam, że szału niema. Przez 3/4 książki główna bohaterka, albo rozmawia z Melanie, albo siedzi w jaskini i płacze, bo jej ukochany jej nienawidzi. Jednak, kiedy przebrniemy już przez tą cześć, książka okazuje się być naprawdę wciągająca. Przez cały dzień czytałam i nie mogłam się oderwać. Jak się puźniej okazało, ksiażka posiada nawet pewne przesłąnie. Momentami wzruszająca i zaskakująca końcówka naprawdę zmieniła moje zdanie o tej lekturze. Szczerze polecam  /Mania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz