piątek, 25 grudnia 2015

Zmartwychwstanie

Trochę mnie tu nie było.
 Ponad rok, więc nie tak mało. 
Zadecydowałam jednak wrócić. Głównie dlatego, że chcę polecić wam kilka książek, a to najlepszy sposób aby trafić do dużej ilości osób. Poza tym przez natłok obowiązków i nauki nie mam czasu czytać, a jak już mam wolne, to mi się nie chce, marnuje czas odmóżdżając się na stronach społecznościowych i oglądając filmy z kotami.  Prowadzenie tego bloga było by dla mnie dobrą motywacją, poza tym zawsze chciałam to robić "na poważnie", więc czemu tego nie robić?  
Teraz inny news, zapowiedź, ale plan bardzo odległy. Chcę przenieść się na innego bloga, ale bardziej rozbudowanego. Nie chce się skupiać tylko na literaturze, ale na innych pasjach, które znalazłam przez ostatni czas. Podzielę go na książki, muzykę oraz moje przemyślenia, ale nie będę was nimi bardzo często katowała 😉  
•Dodatkowo, stare recenzję zostaną usunięte, albo zmodyfikowane, bo nóż się w kieszeni otwiera jak to czytam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz